-
Patrycja – lat 12, upośledzenie umysłowe w stopniu umiarkowanym, od dziesięciu lat przebywa w Domu Dziecka. Dziewczynka oczekuje na umieszczenie w DPS. Dziecko to wymaga nieustannej opieki, nie ma szans na rodzinę ze względu na stan zdrowia. Patrycja ma cztery siostry, trzy z nich umieszczone są w innych domach dziecka, a czwarta najmłodsza w rodzinie zastępczej. Dziewczynka jest uczennicą Szkoły Podstawowej nr 26 w Toruniu.
-
Łukasz – lat 13, od siedmiu lat przebywa w Domu Dziecka. Do września 2006 roku zamieszkiwał placówkę razem z młodszym rodzeństwem, natomiast aktualnie dwaj jego bracia, ze względu na upośledzenie umysłowe, zostali umieszczeni w DPS, a siostra trafiła do rodzinnego domu dziecka. U Łukasza zauważalne są poważne problemy z zachowaniem. Chłopiec jest uczniem Szkoły Podstawowej nr 8 w Toruniu.
-
Damian – lat 10, w Domu Dziecka przebywa od czterech lat, obecnie w placówce mieszka razem z braćmi Aleksandrem i Mateuszem. Chłopiec jest uczniem Szkoły Podstawowej nr 8 w Toruniu.
-
Mateusz – lat 8, tak jak jego brat Damian w Domu Dziecka jest od czterech lat. Jest uczniem Szkoły Podstawowej nr 8 w Toruniu.
-
Aleksander – lat 7, podobnie jak bracia od umieszczenia placówce mieszka w niej już cztery lata. Również jest uczniem Szkoły Podstawowej nr 8 w Toruniu.
-
Basia – lat 10, od trzech lat przebywa w Domu Dziecka, to kolejny jej pobyt w placówce. Dziewczynka ma siostrę Izę (11lat), która jest upośledzona umysłowo i również przebywa w tym samym Domu Dziecka. Basia jest uczennicą Szkoły Terapeutycznej w Toruniu.
-
Patryk – lat 7, w placówce przebywa od dwóch lat razem z młodszym bratem, upośledzonym umysłowo. Chłopiec jest uczniem Szkoły Podstawowej nr 8 w Toruniu.
-
Bartek – lat 12, w Domu Dziecka przebywa od półtora roku razem z siostrą Pauliną. Chłopiec jest uczniem klasy sportowej Szkoły Podstawowej nr 31 w Toruniu.
-
Paulina – lat 8, tak jak brat w Domu Dziecka jest od półtora roku. Dziewczynka jest uczennicą Szkoły Podstawowej nr 8 w Toruniu.
-
Małgosia – lat 10, od roku w Domu Dziecka. Dziewczynka ma trójkę rodzeństwa, z czego siedmioletnia siostra Iza również przebywa w tej placówce. Małgosia jest uczennicą Szkoły Podstawowej nr 8 w Toruniu.
-
Iza – lat 7, razem z siostrą Małgosią przebywa w placówce rok czasu, poza tym ma jeszcze dwójkę rodzeństwa. Dziewczynka jest uczennicą pierwszej klasy Szkoły Podstawowej nr 8 w Toruniu.
-
Paweł – lat 12, w placówce przebywa od 9 miesięcy razem z młodszym bratem. Chłopiec jest uczniem Szkoły Podstawowej nr 8 w Toruniu.
-
Darek – lat 7, w Domu Dziecka przebywa od kwietnia, tj. od ośmiu miesięcy. Chłopiec ma uregulowaną sytuację prawną i obecnie czeka na umieszczenie w rodzinie zastępczej, z którą już się zapoznał i z którą utrzymuje stały kontakt. Jest uczniem Szkoły Podstawowej nr 8 w Toruniu.
-
Tomek – lat 11, w placówce przebywa od sześciu miesięcy. Chłopiec jest uczniem Szkoły Podstawowej nr 8 w Toruniu.
-
Irek – lat 9, od pięciu miesięcy w Domu Dziecka. Irek ma czworo rodzeństwa, które jest w domu przy rodzicach. Do placówki trafił ze względu na trudności z nauką oraz problemy wychowawcze. Chłopiec jest uczniem Szkoły Podstawowej nr 8 w Toruniu.
-
Parys – lat 10, od stycznia przebywa w Domu Dziecka, ma siostrę Andżelikę, która ma 4 latka. Chłopiec ma problemy w nauce, psycholog stwierdził lekkie opóźnienie rozwoju intelektualnego. Parys uczęszcza do 2 klasy Szkoły Terapeutycznej.
-
Karolina – lat 12, przebywa w placówce wraz z trzema siostrami (Dagmarą, Sylwią i Adrianną) oraz bratem Igorem od marca br., dziewczynki trafiły do Domu Dziecka już drugi raz (wcześniej przebywały w nim w miesiącach czerwiec – październik 2004). Karolina uczęszcza do Szkoły Terapeutycznej.
-
Dagmara – lat 13, siostra Karoliny, Sylwii, Adrianny i Igora. W Domu Dziecka od marca tego roku. Ma poważne problemy w szkole, w najbliższym czasie ma być poddana badaniom Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej i być może zostanie umieszczona w Szkole Specjalnej.
-
Sylwia – lat 10, siostra Dagmary, Karoliny, Adrianny i Igora. Przebywa w placówce od marca br. Podczas poprzedniego pobytu u dziewczynki zauważono duże zdolności i chęci do nauki.
|